Skip to main content

Sovellustuki on aina valmiina kuuntelemaan asiakkaita

Yhdessä asiakkaiden ja loistavan tiimin kanssa voimme rakentaa entistä sujuvampaa palvelua ja parempaa ohjelmistoa.

Oletko koskaan tullut miettineeksi, mistä palkka tupsahtaa tilillesi palkkapäivänä? Aiemmassa työssäni tilitoimistossa palkanlaskennan asiat tulivat hyvin tutuiksi. Sen vuoksi iloitsen saadessani nykyisessä tehtävässäni palkanlaskentaohjelma Payrollin sovellustuessa tehdä edelleen yhteistyötä palkanlaskijoiden kanssa, vaikkakin eri näkökulmasta kuin ennen. 

Työviikkoni alkavat aina sidosryhmäpalaverilla ihanien tuotekehityksen ja konsultoinnin kollegoiden kanssa. Kun viikonlopun kuulumiset on vaihdettu, siirrytään porukalla oppimaan uutta sekä pureskelemaan erilaisia ohjelmistoon liittyviä pähkinöitä. Me sovellustuessa olemme aktiivisesti mukana Payrollin kehitystyössä, ja palaverissa saatetaan esimerkiksi käsitellä tulevaa ohjelmistopäivitystä tai ohjelmistotestausten aikataulutusta. 

Työnkuvani on hyvin vaihteleva ja päivät ovat siten varsin toimeliaita: vastaan asiakkaiden kysymyksiin puhelimessa, käsittelen sovellustuen sähköpostipyyntöjä sekä hoidan Payrollin Community-käyttäjäyhteisön keskusteluja. Tämän lisäksi työhöni kuuluu esimerkiksi sidosryhmätyöskentelyä sekä ohjelmiston käyttöohjeiden päivittämistä.

On tärkeää kuulla ja saada palautetta sekä omasta työstä että Payrollin toiminnasta, ja seuraammekin jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä. Asiakaskohtaamisista ja rakentavista keskusteluista jää hyvä mieli: yhdessä asiakkaiden ja loistavan tiimin kanssa voimme rakentaa entistä sujuvampaa palvelua ja parempaa ohjelmistoa.

Katja Hakala

Suosituimmat