Tyytyväinen asiakas on kilpailukykyinen asiakas

Visman tavoitteena on tehostaa asiakasyritystemme liiketoimintaa laadukkailla palveluilla ja tuotteilla. Tyytyväinen asiakas tarkoittaa meille kilpailukykykyistä asiakasta. Meille vismalaisille asiakaskunnan tyytyväisyys on tärkeä asia. Haluan kertoa, kuinka käsittelemme asiakaskunnalta saatua palautetta Visma L7 -tuotteiden parissa työskentelevien sidosryhmien kesken. Visma L7 on toimialakohtainen ERP-ratkaisu mm. energia-alalle, urakointiin ja valmistavaan teollisuuteen. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen Mittaamme asiakastyytyväisyyttä ja toimintamme laatua kahdella tavalla: säännöllisesti tehtävillä asiakastyytyväisyyskyselyillä ...

Toiminnanohjauksen tehottomuus teollisuusyrityksissä

Toiminnanohjausjärjestelmien käyttö ja hyödyntäminen ovat jo pitkään olleet arkipäivää teollisuusyrityksissä erityisesti myynnin, materiaalinhallinnan sekä taloushallinnon parissa työskenteleville. Jotta yrityksen toimintaa pystyttäisiin seuraamaan ja kehittämään entistä paremmin, tulisi ERP-järjestelmä ottaa vielä tehokkaampaan käyttöön myös tuotannon puolella.