Ansaitseeko tilitoimistosi viisi tähteä? Asiakaskokemus kilpailuetuna

Se pärjää, joka tuntee asiakkaansa toiveet, jopa kykenee ennustamaan tarvetrendejä. Tilitoimistot eivät kuitenkaan tunnu joko tiedostavan tätä tai hyödynnä asiakastuntemustaan - ainakaan niin hyvin kuin pitäisi. Tämä käy ilmi teettämästämme kyselystä, jossa jo yli 200 vastaajaa on kertonut kokemuksistaan ja odotuksistaan tilitoimiston asiakkaana. Lue saatujen vastausten perusteella vinkkejä, jotka kannattaa huomioida tilitoimiston toimintaa kehittäessä.
70 päivää vismalaisena

70 päivää vismalaisena

Olen ollut joulukuun puolivälistä lähtien markkinoinnin ja sisällöntuotannon harjoittelijana Visma Enterprisessa täällä Helsingin keskustan Visma-talossa. Taustani on kirjallisuustieteessä, mutta viime syksyn ja tämän kevään ajan olen laajentanut osaamistani liiketoimintakoulutuksessa, jonka osa tämä harjoittelu on. Saatatte miettiä, mitä kirjallisuustieteilijä ja pesunkestävä humanisti tekee keskellä ohjelmistojen ja markkinoinnin maailmaa. Kävi ilmi, että aika paljonkin.