Siirry sisältötekstiin

Miten Visma Nova asiakas voi antaa ehdotuksia tuotekehitykselle?

Miten sinä voit Nova-asiakkaanamme saada kehitystoiveesi meidän tietoomme ja miten me näitä kehitysehdotuksia käsittelemme?

Visma Nova kehitysehdotukset

Kirjoitin aiemmassa blogissani siitä, miten kehitämme Visma Nova -toiminnanohjausjärjestelmää jatkuvasti. Aihe sattuu olemaan ajankohtainen, sillä olemme vastikään julkaisseet yhden monista Novan versiopäivityksistä. Lista kehitetyistä ominaisuuksista kattoi niin asiakkaidemme toiveita kuin käytettävyyttä parantavia ja automaatiota lisääviä asioita. Mutta miten sinä voit Nova-asiakkaanamme saada kehitystoiveesi meidän tietoomme ja miten me kehitysehdotuksia käsittelemme?

Kehitysehdotuksia sovellustuen kautta

Paras kanava kehitysehdotusten antamiseen on Novan sovellustuen kautta. Tuen ammattitaitoinen henkilökunta osaa ensinnäkin kertoa, jos kaipaamasi ominaisuus on jo olemassa. He osaavat toisaalta myös sanoa, onko kehitysehdotuksesi sellainen, että se voidaan viedä prosessissa eteenpäin. 

Sovellustuesta kehitysehdotukset tuodaan Novan osaamisalue-palaveriin. Näissä palavereissa kokoonnumme yhteen Novan tuotekehityksen, sovellustuen, myynnin, konsultoinnin sekä tuotepäälliköiden kanssa. Tiiminä pohdimme kunkin kehitysehdotuksen hyötyjä ja mahdollisia toteutustapoja sekä päätämme hyväksytäänkö vai hylätäänkö ehdotus. Tavoite on, että toteutettavaksi hyväksyttävät kehitysehdotukset palvelevat aina laajaa asiakaskuntaa. 

Kehitystyötä vuoden ympäri

Käsittelemme kehitysehdotuksia palavereissamme säännöllisesti, joten voit kertoa niitä sovellustuelle milloin tahansa. Kehitystyötä teemme pitkin vuotta ja versiopäivityksiä julkaisemme pääsääntöisesti kaksi kertaa vuodessa. Poikkeustilanteissa teemme lisäksi pienempiä pikapäivityksiä, jos esimerkiksi ohjelmassa huomataan jokin kriittinen ongelma, minkä ratkaisuun ei löydetä muuta toimivaa tapaa. 

Tiedotamme asiakkaitamme tulevista versiopäivityksistä sähköpostitse sekä Novan Community -asiakassivustolla. Uudet ominaisuudet tulevat aina automaattisesti käyttöön Nova sovelluspalvelun käyttäjille. Sen sijaan asiakkaat, joilla Nova on asennettuna omalle palvelimelle, huolehtivat itse ohjelman päivittämisestä.

Lue myös:
Visma Nova uudistuu – lisää helppoutta ja nopeutta laskujen käsittelyyn
Visma Novan teknologia- ja käyttöliittymäuudistus luo pohjan tulevaisuuden vaatimuksille
Visma Nova -toiminnanohjausjärjestelmän matka tähän päivään
Visma Nova jatkaa asiakkaiden suosikkina vuodesta toiseen


Visma Nova uudistuu! Suomalaisten pk-yritysten monipuolisin toiminnanohjausohjelmisto Visma Nova ottaa suuren harppauksen tulevaisuuteen. Olemme panostaneet voimakkaasti Novan teknologian sekä käytettävyyden kehitykseen. Konepellin alle tehtävät parannukset siirtävät Novan uuteen teknologiaan, joka näkyy käyttäjälle esimerkiksi nopeampana käyttökokemuksena ja erilaisina mahdollisuuksina tehostaa käyttöä parannetun käyttöliittymän avulla. Lue lisää Novan uusista kehitysaskeleista!

Tutustu etäyhteydellä Visma Novan toiminallisuuksiin ja demoympäristöön. Varaa maksuton etädemoaika asiantuntijamme kalenterista!

Varaa demoaika asiantuntijamme kalenterista

Suosituimmat