Kestävää kasvua Visma Fivaldin Sovellustuessa

Visma Fivaldi on laaja pilvipalvelu, jolla pystyy hoitamaan niin laskutuksen, laskujen maksatuksen, palkanlaskennan kuin kiinteistöhallinnankin. Ohjelmistoa kehitetään ja päivitetään jatkuvasti. Lähes jokaisessa päivityksessä tulee jotain uutta, jota me sovellustuessa pääsemme ihmettelemään ja opettelemaan jo kehitysvaiheessa. Jotta voimme jatkossakin palvella laadukkaasti ja nopeasti asiakkaitamme, myös me kehitämme toimintaamme.

Visma Fivaldin käyttäjämäärä jatkaa kasvamistaan ja kasvu näkyy myös Fivaldin Sovellustuessa. Vuonna 2018 ratkaisimme yli 22 000 tukipyyntöä. Tänä vuonna olemme ratkaisseet syyskuun alkuun mennessä jo lähes 19 000 tukipyyntöä yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tähän vaikutti Tulorekisteri, joka oli asiakkaillemme erittäin suuri ponnistus ja myös me pääsimme osallistumaan tähän urakkaan. Kiitos kaikille yhteistyötä ja hyvästä palautteesta, jota annoitte mm. Fivaldin Tulorekisteri -toiminnallisuudesta.

Sovellustukea kehitetään pienin ja isoin askelin

Meidän tavoitteenamme ovat onnelliset asiakkaat, jotka ovat enemmän kuin tyytyväisiä sovellustukeemme. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyillä (=Net Promoter Score). Tänä vuonna toisen kvartaalin tavoitteemme oli 55 ja toteutuma 52 – pääsimme siis hyvin lähelle tavoitetta, kiitos asiakkaidemme.

Nopeus ja henkilökohtainen palvelu ovat asioita, joihin haluamme panostaa. Kun apua kaivataan, halutaan sitä saada mahdollisimman pian, ei viikon päästä. Yksi uusi asia, josta olemme saaneet paljon hyvää palautetta, on puhelintukemme takaisinsoittomahdollisuus kiireisimpinä ruuhka-aikoina. Valitsemalla jonostuspalvelun, soittaa sovellusasiantijamme automaattisesti takaisin vapautuessaan. Otimme viime vuoden lopussa käyttöön myös uuden tikettijärjestelmän, joka mahdollistaa entistä paremmin useamman tuhannen tukipyynnön käsittelyn vuosittain. Tämä on näkynyt asiakkaille nopeampana ja laadukkaampana palveluna esimerkiksi kirjallisissa tukipyynnöissä. 

Uusi ja jännittävä kehitysharppaus on teköälyn ja koneoppimisen hyödyntäminen tuessa. Hyödynnämme tekoälyä ja koneoppimista mm. tuotteen tunnistamisessa ja asiakastyytyväisyyden ennustamisessa. Tämän lisäksi Viljo, tekoälyllä toimiva asiantuntijamme, osaa ohjata asiakkaan kysymyksen oikealle asiantuntijalle käsittelyyn. 

Me ihmiset emme onneksi ole muuttumassa roboteiksi. Kehitämme jatkossakin nykyisiä tukikanaviamme ja tekoäly ei suinkaan tule poistamaan henkilökohtaista tukea, jota tarjoamme myös tulevaisuudessakin. Tuotamme palveluita ihmiseltä ihmiselle, hyödyntäen tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Palautteesi auttaa meitä kehittymään ja motivoi arjessa

Oletko huomannut, että kollegan kehut hyvästä työstä ovat saaneet sinut hyvälle mielelle ja entistä motivoituneemmaksi kehittämään itseäsi? Tai koitko työsi tärkeäksi ja merkitykselliseksi, kun asiakas onnellisena kertoo saaneensa sinulta tukea ja apua? Sama pätee myös meihin. Muistathan siis antaa palautetta, sekä positiivista palautetta että rakentavaa palautetta.

Asiakkaanamme olet meille tärkein asia, ja vaikutat myös isosti meidän työhyvinvointiin ja motivaatioon. Haluamme myös vaikuttaa sinuun, ja luoda palvelullamme lisäarvoa ohjelman käyttöön ja helpottaa näin arkeasi. Annetaan siis jatkossakin puolin ja toisin avointa palautetta sekä hyvää fiilistä toisillemme ja rakennetaan näin yhdessä hyvä pohja yhteistyöllemme.

Visma Fivaldi uudistuu – Keväällä Visma Fivaldi sai AutoSuggest-suositustoiminnon, eli ostolaskujen automaattisen tiliöinnin. Ostolaskujen käsittely sai kesäkuussa helppokäyttöisen maksatus-toiminnon. Syyskuun päivityksessä julkaistiin Marketplace, joka esittelee Visma Fivaldi lisäarvoratkaisuja. Loppuvuoden aikana Fivaldin uudistus jatkuu monella rintamalla mm. myyntilaskutuksen ja palkanlaskennan uudistuksilla. Ohjelmiston kokonaisuudistuksessa parannamme tuotteen käytettävyyttä ja helpotamme mm. tilitoimiston arkea automatisoimalla rutiinityöt.

Ps. oletko huomannut, että järjestämme Työn Uusi Suunta -seminaarin?