Visma Entryn sovellustuki – apunasi veloituksetta

Kohtasitko haasteen Entryn käytössä? Asiantuntijamme ovat apunasi järjestelmään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Visma Entryn sovellustuki

Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Sovellustuki on apunasi veloituksetta Visma Entryn käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Palvelemme sinua suomen ja englannin kielellä. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyillä.

ENTRY_IKONI_PUHELIN_300X300.png

Puhelintuki

Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää? Ei hätää, puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös takaisinsoittopalveluamme.  Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

 

Ma-pe klo: 7-15
+358 974 790 800 (mpm/pvm)

 

Löydät sovellustuen poikkeusaukioloajat 
täältä »

ENTRY_IKONI_YHTEYDENOTTO_300X300.png

Sähköpostituki

Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen" sekä kuvaus käyttämästäsi järjestelmästä ja siinä ilmenneestä ongelmasta.

 

Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

 

 

tuki.devenor@visma.com

ENTRY_IKONI_JOUSTAVUUS_300X300.png

Kaikki Entryn yhteystiedot

Etsitkö myynnin, laskutuksen tai yrityksemme yhteystietoja? Löydät ne kootusti yhdeltä sivulta.

ENTRY_IKONI_RAKENNE_300X300.png

Käyttöohjeet ja päivitystiedotteet

Pohditko Entryn käyttöön liittyvää kysymystä? Käyttöohjeista löydät järjestelmän yleisiä ohjeistuksia.

Päivitystiedotteissa kerrotaan uusien ominaisuuksien, toiminnallisuuksien tai korjausten julkaisuista.

Vinkkejä sovellustuen kanssa toimimiseen

Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä ja tietoa, joiden avulla saat parhaan hyödyn sovellustuen kanssa asioimisesta.

Mitä tarkemmin kuvaat havaitsemasi ongelman, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöön ainakin nämä:

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko.
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee.
  • Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin.
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta.
  • Älä rajaa ottamiasi kuvaruutukopioita, vaan ota aina kuva niin, että koko ruutu näkyy.

Kirjallisissa tukipyynnöissä voit ratkaisun nopeuttamiseksi lisätä pyynnölle kuvaruutukopioita tilanteesta. Liitä kuvakaappaukset joko suoraan sähköpostiin tai erilliselle Word-dokumentille.

  1. Kun ongelmatilanne on ruudulla, paina näppäimistön Print Screen -painiketta. Myös Windowsin Leikkaustyökalulla (Snipping Tool) voidaan rajata kuvaa ainoastaan Entry-ruutuun. Leikkaustyökalu löytyy Windowsin Etsi-toiminnolla Windowsin ohjelmista. Netistä löytyy myös muita työkaluja kuvaruutukaappausten ottoon.
  2. Avaa tyhjä Word-dokumentti.
  3. Liitä tyhjään Word-dokumenttiin näppäimistön Ctrl+V-näppäinyhdistelmällä (tai hiiren oikealla painikkeella valitsemalla “Liitä”) Print Screen -toiminnolla tai Leikkaustyökalulla ottamasi ja kopioimasi kuva. Voit halutessasi lisätä dokumenttiin useita kuvia.
  4. Tallenna tiedosto ja liitä Word-dokumentti sähköpostin liitteeksi.

Kokemuksia Visma Entrystä ja sovellustuesta

"Parasta Visma Entryssä on ehdottomasti ollut sen helppokäyttöisyys. Jos olemme tarvinneet apua, on Visman tukipalvelu toiminut hyvin ja nopeasti. Mielestäni Entry on nappivalinta yritykselle, jossa kaivataan helposti omaksuttavaa työaikaseurantajärjestelmää."

Teresa Puurtinen
Eezy Työllisyyspalvelut

  1. “Sain erittäin nopeasti ja helposti avun ongelmaani.”

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

  2. “Nopea ja ystävällinen palvelu, asia saatiin ratkaistua.”

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

  3. "Sain tarvitsemani avun joustavasti ja henkilö oli erittäin miellyttävä ja avulias."

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

  4. "Asia fiksattiin häkellyttävän nopeasti."

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

Kokeile työajan­seuranta­järjestelmää maksutta 14 päivän ajan

Koekäyttö on täysin veloitukseton, eikä sido mihinkään. Kokeile huoletta!

Haluatko kuulla lisää Visma Entrystä? Ota yhteyttä!

 

Myynti

Pyydä tarjousta Visma Entrystä tai kysy järjestelmästä ja palveluistamme. Asiantuntijamme saat kiinni puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oheisen lomakkeen; otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin sisällä.

Ma-pe klo 9-11 ja 12-16
+358 974 790 810 (mpm/pvm)
myynti.entry@visma.com

Koekäyttö

Kokeile Visma Entry -työajanseurantaa 14 päivän ajan! Koekäyttö on täysin veloitukseton, eikä sido mihinkään. Aloita kokeilu »

Sovellustuki

Mikäli asiasi liittyy ohjelmiston käyttöön, käyttäjätunnuksiin tai salasanoihin, saat nopeiten apua ottamalla suoraan yhteyttä sovellutukeen:

Ma-pe klo: 7-15
+358 974 790 800 (mpm/pvm)
tuki.devenor@visma.com

Löydät sovellustuen poikkeusaukioloajat 
täältä »