Avoimet työpaikat

Toimistoassistentti

Visma tehostaa yritysten toimintaa tarjoten ohjelmistoja, ulkoistuspalveluita, kaupankäyntiratkaisuja, vähittäiskaupan IT ratkaisuja sekä IT projekti- ja konsultointipalveluita. Visma digitalisoi liiketoimintaprosesseja julkisen sektorin ja yksityisen sektorin asiakkaille. 340 000 asiakasta Pohjois-Euroopassa käyttää Visman tuotteita ja palveluita. Visman tarjoamia ratkaisuja palveluina ostaa yli 330 000 asiakasta. Visma-konsernissa on yli 5 600 työntekijää ja vuonna 2013 sen liikevaihto oli 6 500 miljoonaa Norjan kruunua. Suomessa Vismalla on yli 900 henkilöä ja yli 50 000 asiakasta.

Lisätietoa yrityksestä: www.visma.fi/tietoa-vismasta/

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja hyvät yhteistyötaidot omaava toimiston moniosaaja?

Haemme nyt Helsinkiin Visma-taloon

Toimistoassistenttia

Tehtäviisi kuuluu puhelinvaihteen hoitaminen, kokousjärjestelyt, vieraiden vastaanotto, sisäistä ja ulkoista asiakaspalvelua, postitusta, hankintoja, sekä muita avustavia toimistotehtäviä.

Kotimaisesta ja kansainvälisestä asiakaskunnastamme johtuen edellytämme sinulta sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa. 

Odotamme sinulta soveltuvan koulutuksen, esimerkiksi merkonomin tutkinnon lisäksi vastaavaa työkokemusta. Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja ja reipasta, asiakaspalveluhenkistä ja oma-aloitteista työtapaa. Osaat pitää langat käsissäsi kiireenkin keskellä. Yleisimpien toimiston ohjelmistojen osaaminen on tehtävässä eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan toimistoassistentin tehtävän kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa, sekä hyvät henkilöstöedut. Toimitilamme sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa Elielinaukiolla.

Työ on kokopäivätyötä, pääasiallisesti klo 8-16 välillä. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 12.2. klo 9-11 välillä HR Manager Salla Andersen,  puh. 050-5315205.

Hae tehtävään mahdollisimman pian, kuitenkin 23.2.2015 mennessä täyttämällä hakulomake täällä.