Avoimet työpaikat

Kundtjänst / Support / Customer Service till Digitalbooker online Bokningssystem

DigitalBooker är ett online bokningssystem som vill revolutionera hur människor säljer och köper tjänster online. DigitalBooker gör världens tjänster bokbara för allmänheten oberoende av plats eller platform. Med mer än 800 000 nöjda användare som har bokat tider över 6 miljoner gånger är DigitalBooker till det mest prisade bokningssytemet inom skönhet, wellness och resursbokning.

Våra kunder begränsas dock inte till dessa segment, utan rör sej mellan allt från tatueringsstudion till elbolag. DigitalBooker har sitt högkvarter i Finland men betjänar sina kunder världen runt.

Vi söker nu en ivrig medarbetare till Björneborg för att jobba i vår kundtjänst med administration kring online bokning. Arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt så det är viktigt att du brinner för kundbetjäning och har en förmåga att hantera stundtals hög arbetsbelastning på ett positivt sätt.

I dina arbetsuppgifter ingår även:
- Arbeta med DigitalBooker bokningssystemet
- Hantering av inkommande och utgående beställningar
- Service kring orderhantering till kunder och medarbetare
- Kund- och leverantörskontakter
- Övriga förekommande uppgifter kring administration av beställningar
- Vi söker dig som är en van telefonanvändare och kan hantera en stor orderingång. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet från branschen, men vi tycker det är viktigt att du har lätt att lära dig nya saker och är nyfiken på att ta till dig ny kunskap. Du är en affärsmässig och serviceinriktad person som är van att arbeta självständigt och strukturerat.

För att passa in i rollen tror vi även att du har:
- Servicekänsla och god kommunikationsförmåga
- Praktisk erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Goda IT-kunskaper
- Goda kunskaper i svenska och finska, engelska ses som fördel

Vi kommer att sätta stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bör trivas med att jobba i ett högt tempo och ha en god förmåga att skapa kontakter samt bygga goda relationer.

Vi erbjuder dig en spännande roll i ett globalt företag med många kontaktytor, såväl nationella som internationella. Vi lämnar stort utrymme för att jobba med förbättringsprocesser och utveckling av våra kunders behov.

Tjänsten är en fast anställning på heltid, med 4 månaders prövotid, och du kommer att vara placerad på vårt kontor i Björneborg.

Vi kommer att påbörja urvalsprocessen direkt, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt men senast den 10 augusti.

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev på finska till rekry@passeli.com.