Avoimet työpaikat

Application Specialist, Maventa Customer Support, Helsinki

Visma Solutions Oy on osa pohjoismaista Visma-konsernia, jossa työskentelee 5600 eri osa-alueiden asiantuntijaa ja joka palvelee yli 340 000 asiakasta. Suomessa toimivat tytäryritykset työllistävät 1000 ammattilaista 30 toimipisteessä eri puolilla maata, sekä palvelevat yli 50 000 asiakasyritystä.

Visma Solutions Oy on Suomen johtava pk-yrityksille pilvipalveluita tuottava ohjelmistotalo. Visma Solutionsin tuoteperheeseen kuuluvat työnohjausratkaisu Severa, taloushallinnon ja toiminnanohjauksen ratkaisu  Netvisor, budjetointi ja raportointityökalu Navita sekä verkkolaskuoperaattorialusta Maventa.

Maventa on yksi maailman nopeimmin kasvavia sähköisen laskutuksen toimittajia. Maventa on osa Visma-konsernia, joka on takuu paitsi palvelun ja tuotteiden korkeasta laadusta, myös laajasta osaamisen tasosta. Maventa on keskittynyt tuottamaan turvallista, kansainväliset standardit täyttävää verkkolaskutuspalvelua mahdollisimman kustannustehokkaasti, turvallisuudesta ja toimivuudesta tinkimättä.

Työtehtävät

Asiakaspalvelussa työhösi kuuluu asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkaiseminen puhelimessa ja sähköisissä kanavissa, sekä ohjeiden ja muun dokumentaation tuottaminen.

Ketä etsimme?

Sinulla on kokemusta asiakaspalvelutyöstä sekä kiinnostusta tietotekniikkaa kohtaan. Excel- ja tietokantaosaaminen (MySQL) on eduksesi työssä. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielestä sinulta löytyy perusosaaminen. Osaat hahmottaa isojakin kokonaisuuksia ja osaat tarjota kokonaisratkaisua pelkän yksittäisen ongelman ratkaisemisen sijaan.

Ongelmanratkaisu on intohimosi. Sinulle on luontevaa opastaa ja neuvoa asiakkaita teknisissä tai muissa alaasi koskevissa kysymyksissä. Asiantuntijana haluat jakaa tietoasi eteenpäin ja tuottaa ohjemateriaalia muidenkin käyttöön. Olet oma-aloitteinen ja itseohjautuva, etkä menetä ystävällistä asiakaspalveluotettasi edes kiireen alla.

Otteesi työhön on omistautunut ja huolellinen ja otat huomioon ratkaisuissasi pienetkin yksityiskohdat. Olet kuitenkin tekijätyyppi ja saat aikaan asioita sovitussa aikataulussa – myös hektisinä aikoina.

Huolimatta siitä, että olet itsenäinen ja työllesi omistautunut, tulet hyvin toimeen niin asiakkaiden kuin muiden työntekijöiden kanssa.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn yhdessä Suomen parhaista työpaikoista ja mahdollisuuden kehittyä huippuosaajaksi nuoressa ja energisessä työympäristössä. Tunnetko olevasi etsimämme tulevaisuuden tekijä asiakaspalvelutiimissämme? Vakuuta meidät ja jätä hakemus 15.7.2015 mennessä tämän linkin kautta.

Lisätietoja tehtävästä:

Tia Björkell
Customer Support Manager
tia.bjorkell@visma.com
050 57 55 313

http://maventa.com
www.vismasolutions.com