Avoimet työpaikat

Tekninen konsultti (integraatiot)

Visma tehostaa asiakkaidensa liiketoimintaa tarjoamillaan toiminnanohjauksen ja asiakkuuksienhallinnan tietojärjestelmillä sekä laadukkailla taloushallinnon ulkoistamispalveluilla. Kansainvälinen ja kehittyvä organisaatiomme tukee asiakkaidemme menestystä joustavien ja luotettavien ratkaisujen avulla.

Suomen Visma on osa pohjoismaista Visma-konsernia, jossa työskentelee yli 5 000 eri osa-alueiden asiantuntijaa ja, joka palvelee noin 320 000 asiakasta. Suomessa toimivat viisi tytäryritystä työllistävät yli 750 ammattilaista 34 toimipisteessä eri puolilla maata, sekä palvelevat yli 40 000 asiakasta. Visma Services Oy:ssä työskentelee 500 henkilöä.

Menestyksemme perustuu ennen kaikkea ammattitaitoiseen ja sitoutuneeseen henkilökuntaan.

Toimintamme kasvaessa haemme IT-osastollemme

Teknistä konsulttia (integraatiot)

Tarve yhdistää taloushallinnon sovelluksia ja palveluita kasvaa koko ajan. Nämä sovellukset voivat olla eri aikakausilta ja eri teknologisin ratkaisuin toteutettuja, ja erillään toisistaan oman organisaation tai toisten organisaatioiden käytössä. Taloushallinnon ulkoistamisen yhteydessä integraatiot tulevat vastaan niin isoissa kuin pienissäkin projekteissa, ja ne ovat tärkeä osa projektin onnistumista.

Tehtävänäsi on vastata eritasoisten integraatioiden toteuttamisesta omien taloushallinnon järjestelmiemme ja asiakkaidemme järjestelmien välillä. Tehtäväkokonaisuudet perustuvat mahdollisimman suureen automaatioon ja koostuvat mm. ajastetuista tiedonsiirroista, tiedostoformaattien muunnoista, sekä erilaisten integraatiotyökalujen käytöstä. Koska toteutukset ovat asiakaskohtaisia, edellytämme sinulta kykyä työskennellä sekä kiinteämittaisten tekstitiedostojen että uusimpien web services -rajapintojen parissa.

Osallistut taloushallinnon asiakasprojekteihin jo varhaisessa vaiheessa, jossa kartoitetaan ja suunnitellaan mahdollisia ratkaisuja. Tarvittaessa toimit myös myynnin asiantuntijatukena.

Menestyäksesi tehtävässä sinun tulee hallita jokin soveltuva ohjelmointikieli, esim. Python, tasolla jolla voit toteuttaa vaadittuja ratkaisuja. Apunasi ovat erilaiset työkalut, jotka helpottavat tehtävien hallintaa sekä olemassa olevia esimerkkitoteutuksia.

Edellytämme sinulta soveltuvaa teknistä tai kaupallista koulutusta ja kokemusta vastaavista tehtävistä. Arvostamme myös taloushallinnon järjestelmien osaamista, tiimityötaitoja sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Tehtävässäsi tarvitset sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista.

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja mielenkiintoisen tehtävän kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa sekä hyvät henkilöstöedut. Toimitilamme sijaitsevat viihtyisissä tiloissa meren äärellä Helsingin Katajanokalla.

Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen. Työ alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa Niklas Roitto, puh.  050 590 9030.

Hae tehtävään 31.12.2012 mennessä täyttämällä hakulomake osoitteessa:https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?dd4acf56