Usein kysyttyä

Alta löydät meiltä useimmin kysyttyjä kysymyksiä.
Jos et kuitenkaan löytänyt vastausta omaasi, lähetä meille yhteydenottopyyntö.

Minkä käyttöjärjestelmien kanssa Passeli on yhteensopiva?

Kun hankit meiltä uuden Passelin tai vanha ohjelmasi on uusimmassa versiossa, ovat ne yhteensopivia kaikkien uusimpien Windows-käyttöjärjestelmien kanssa. Kotisivu ja Verkkokauppa sekä DigitalBooker tietysti toimivat kaikilla koneilla, koska ne ovat selainpohjaisia järjestelmiä.

Mistä löydän sopimusehdot?

Passeli Yritys ja Passeli+ -ohjelmien asiakkaat löytävät sopimusehdot tukisivustolta. Tukisivustolle kirjautuminen käy kotisivujemme oikeassa yläkulmassa olevan "Tukisivut"-painikkeen kautta. Tunnukset tukisivustolle ovat lisenssitodistuksessa. 

Miten kuukausilaskutteinen asiakas lataa uudet käyttöönottokoodit kauden vaihtuessa?

Passeli Yritys ja Passeli+ -asiakkaat voivat ladata uudet koodit ohjelmarungon kohdasta:
Asetukset -> Käyttöönottokoodin syöttö -> Lataa uudet koodit Passeli palvelimelta.
Passeli Laskutus -asiakkaiden ei enää tarvitse itse ladata tai syöttää koodeja, vaan ohjelma tekee sen itsestään heti laskun ollessa tilassa maksettu.

Miksi tarvitsen päivityksiä?

Päivitykset ovat tärkeitä monestakin eri syystä. Ohjelmaasi tulee kahdenlaisia päivityksiä.

Kehitämme ohjelmia jatkuvasti toimimaan paremmin, tuomme niihin lisää toiminnallisuuksia ja toteutamme asiakkaiden toiveita.

Näiden lisäksi lähetämme sinulle ns. pakollisia teknisiä päivityksiä. Pakollisia teknisiä päivityksiä ovat esim. Windows-päivitykset, jolloin ohjelmasi toimii myös uusissa käyttöjärjestelmissä, jonka lisäksi muutamme ohjelmaasi myös lakimuutosten johdosta. Esimerkiksi rakennusalan lakimuutos, SEPA-muutos ja pankkien muutokset omissa järjestelmissä aiheuttavat päivitystarpeita myös taloushallinnon ohjelmissa.

Miten voin irtisanoa sopimukseni jos ohjelma ei enää ole käytössä?

Sopimuksen voit irtisanoa vapaamuotoisesti osoitteeseen sopimukset(ät)passeli.com tai kirjeitse osoitteeseen Pohjoisranta 11F, 28100 Pori.
Muistathan ilmoittaa yrityksesi Y-tunnuksen ja oman nimesi, jotta osaamme irtisanoa oikean sopimuksen.

Miten voin siirtyä sähköiseen laskutukseen?

Sähköiseen laskutukseen siirtyminen Passeleilla on helppoa. Passeli Yritys, Passeli+ Professional, Passeli+ Standard ja Passeli Laskutus kaikki sisältävät Laskujen Lähetä-toiminnnon. Toiminnon avulla lähetät ohjelmasta niin verkkolaskut, paperilaskut kuin sähköpostilaskutkin. 

Laskut lähtevät toiminnon avulla Maventalle, joka puolestasi hoitaa laskujen lähettämisen. Maventan voit ottaa käyttöön ohjelmastasi. Soita meille niin otetaan Maventa käyttöön yhdessä.

Koneeni meni rikki, ovatko Passeli-tietoni jossain tallessa?

Passeli-tietosi ovat tallessa jos olet muistanut ottaa varmuuskopion. Uusimmissa ohjelmistoversioissa on sopimusasiakkaalla käytössä Passeli Varmistuspalvelu, jonka avulla voit ajastaa varmistuksen tapahtuvan automaattisesti niin usein kuin haluat. Varmistuspalvelun avulla tietosi tallentuvat Passelin pilvipalveluun ja ovat sieltä saatavissa aina tarpeen tullessa.

Jos Varmistuspalvelu ei ole käytössäsi etkä ole muistanut ottaa manuaalivarmistusta, emme ikävä kyllä voi palauttaa tietojasi.

Olisi hienoa jos voisin tarkistaa asiakkaani maksukyvyn myyntitilanteessa

Asiakkaan maksukyky voidaan tarkista Passeli Yritys-ohjelmassa. Luottotietojen tarkastus-painikkeen avulla voit siis myyntitilanteessa tarkistaa onko asiakasyrityksesi luottotiedot kunnossa.

                                                                                                                                                                                                    

Ota yhteyttä

Asiantuntijamme kertovat mielellään sinulle lisää!
DigitalBooker-myynti: Ma-pe klo: 8-16 puh. 010 756 3200, info@digitalbooker.com

 


 

Visma Passeli Oy | Y-tunnus: 1043560-6 | Pohjoisranta 11F, 28100 Pori |