Visma SuperOffice
Asiakkaiden ja myynnin hyvinvoinnin varmistamiseksi

Ratkaisusta työkalu henkilöstöllesi

Miksi edelleen niin harvoilla yrityksillä on yhtä hyvä rakenne tuottojen hallinnassa kuin kulujen hallinnassa?

Hyvän CRM-järjestelmän avulla jokainen myyjä ja myyntitiimi voi olla tehokas ja saavuttaa hyviä tuloksia. CRM mahdollistaa järjestelmälliset menettelytavat ja prosessit asiakasrajapinnassa samalla tavoin, kuin toiminnanohjausjärjestelmä yrityksen sisäisen toiminnan.

Kun laajennat toiminnanohjausjärjestelmääsi Visma SuperOfficella, yrityksesi kaikki työntekijät saavat käyttöönsä samat asiakastiedot. Ratkaisu tarjoaa yhteisen alustan ja varmistaa, että tiedonkulku automatisoituu ja suuntaatte resurssinne tuottavaan tekemiseen.

Myynti

Myyntiorganisaatiossa haluat kehittyä jatkuvasti ja käyttää aikasi kannattavimpiin asiakkaisiin sekä uusien asiakkaiden hankintaan. Visma SuperOfficen avulla minimoit tuottamattomat rutiinit ja voit keskittyvä myyntiin.

Myynnin esimiehenä haluat ammattimaisen työkalun, jonka
avulla seuraat ja käsittelet potentiaalisia myyntejä, ennusteita ja tarjouskantaa. Visma SuperOfficen ajantasaisten raporttien avulla pystyt johtamaan myyntiä, aktiviteettitasoa ja asiakasvirtoja.

Markkinointi

Markkinoinnissa olet kiinnostunut potentiaalisista asiakkaista ja erilaisten kohderyhmien muodostamisesta olemassa olevan tiedon perusteella.

Visma SuperOfficen avulla luot lisämyyntiä mm. suoramarkkinoinnin keinoin. Et tarvitse erillisiä ulkoisia postituslistoja, vaan saat ne suoraan CRM-järjestelmästä. Toimenpiteiden tehokkuuden mittaaminen ja seuranta on helppoa sisäänrakennettujen seuranta- ja raportointitoimintojen avulla. Aktiviteetit tallentuvat ja näkyvät automaattisesti asiakastiedoissa.

Talous

Toiminnanohjausjärjestelmään liitetty CRM-järjestelmä takaa, että ajantasaiset tiedot on saatavilla molemmissa järjestelmissä. Tietoja ei tarvitse syöttää kahteen kertaan, jolloin virheiden määrä vähenee ja tuottavan työn osuus kasvaa. Myös myyntireskontran tiedot ja taloudelliset avainluvut ovat kaikkien nähtävissä.

Asiakas

CRM mahdollistaa paremman asiakasseurannan ja -tuen. Systemaattisen toiminnan ja ajantasaisten asiakastietojen avulla sinulle tarjotaan oikeita palveluita ja tuotteita oikeaan aikaan.

Hyvä myyjä pystyy tarjoamaan juuri tarpeitasi vastaavia ratkaisuja, eikä hukkaa myöskään sinun aikaasi turhilla tarjouksilla. Sinuun pidetään säännöllisesti yhteyttä etkä ole osa asiakasmassaa, vaan sinua palvellaan henkilökohtaisesti.