Passeli mukana tukemassa suomalaista yrittäjyyttä

28.3.2013

TV kanava Nelosella alkoi helmikuussa Leijonan luola -sarja, jossa viisi tunnettua pääomasijoittajaa etsii sijoituskohteita. Leijonan luolassa aloittelevat yrittäjät esittelevät liikeideoita ja keksintöjä sijoittajille. He päättävät, mihin ideoihin haluavat jatkossa sijoittaa.

Jokaisessa jaksossa heille esitellään 4–6 erilaista liikeideaa, tuotekeksintöä tai palvelukonseptia, joiden kehittäjät hakevat pääomaa oman liiketoimintansa edelleen kehittämiseen ja kasvattamiseen. Sijoittaja-leijonat päättävät sen jälkeen, onko idea niin vakuuttava, että siihen kannattaa sijoittaa. Ohjelman pääomasijoittajina toimivat Ari Lahti, Riku Asikainen, Anne Berner, Oskari Lehtonen ja Jorma Terentjeff.

Visma Passeli on mukana ohjelmassa pääyhteistyökumppanina. Haluamme olla tukemassa suomalaista luovuutta, innovatiivisuutta ja uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Parasta konseptissa on se, että pääomasijoittaja tuo yritykseen niin pääomaa, liiketoimintaosaamista kuin myös arvokkaita kontakteja. Katso Leijonan Luola TV Nelosella keskiviikkoisin klo 20.

Passeli, työkalu taloushallintoon