Visma Services Oy vahvisti markkina-asemaa ostamalla Lavit Oy:n

26.02.2013

Lavit Oy:n osakekanta siirtyi Visma Services Oy:lle yrityskaupan myötä. Lavit Oy on vuonna 2006 perustettu sähköiseen taloushallintoon erikoistunut palveluyritys, joka palvelee asiakkaita Helsingin ja Hämeenlinnan toimipisteistä käsin. Yhtiön palveluksessa työskentelee 24 taloushallinnon asiantuntijaa. Lavit Oy on kasvanut voimakkaasti ja sen kuluvan tilikauden (1.5.2012 - 30.4.2013) liikevaihto on arviolta 1,6 milj. euroa.

Kaupan kautta Visma Services Oy vahvistaa asemaansa erityisesti sähköisen taloushallinnon asiantuntijapalveluiden tuottajana. Visma Servicesillä on Suomessa palveluksessa yli 500 taloushallinnon asiantuntijaa ja kaupan myötä yritys vahvistaa palveluasemaansa taloushallinnon tehostamistarpeissa erityisesti pääkaupunkiseudulla.

”Lavit Oy jatkaa asiakkaidensa palvelemista entistä vahvempana. Kaupan myötä voimme tarjota asiakkaillemme laajempia taloushallinnon palvelukokonaisuuksia ja monipuolisempia ratkaisuja,” kommentoi Janne Lyytikäinen.

”Lavit Oy:n luomaa toimintamallia tullaan kehittämään edelleen ja jatkossa myös hyödyntämään laajemmin Visma Servicesissä. Jatkamme voimakasta kasvua valikoitujen yritysostojen kautta liiketoimintaamme sopivasti täydentävien yritysten osuessa kohdalle. Olemme tällä hetkellä Suomessa tilitoimistomarkkinoiden kakkonen,” sanoo John Roitto.

Visma Services Oy
John Roitto, toimitusjohtaja