Visma ja Integrata yhteistyöhön

15.05.2013

Palkkahallinnon ammattilaiset tarjoavat yhdessä tarvelähtöistä palkanlaskentaa pilvipalveluna.

Visma Software Oy:n nykyaikaisella tekniikalla toteutettu uuden ajan palkanlaskentajärjestelmä Visma Payroll on Integrata Oy:n uusin kumppanituote. Yhteistyön taustalla vaikuttaa halu tarjota vain toimivia ratkaisuja asiakkaille:

– Meillä on väkivahva tausta palkkahallinnossa. Tunnemme kentällä olevat tuotteet sekä järjestelmämarkkinat. Visma vakuutti meidät uudenaikaisella ja joustavalla järjestelmällä, kertoo Integratan toimitusjohtaja Riku Heinonen.

Joustavuutta ei ensisijaisesti ole totuttu liittämään mielikuviin palkkahallinnosta. Visma Payroll palkanlaskentaratkaisu on suunniteltu yhdessä palkanlaskennan ammattilaisten kanssa, mikä tekee siitä toimivan ja tarkoin mietityn työkalun koko palkkahallinnon ketjuun. Joustavuus kumpuaa sen tarvelähtöisyydestä.

– Järjestelmän ovat kehittäneet ihmiset, jota tuntevat palkkahallinnon ammattilaisten ratkaisulle asettamat vaatimukset. Kovassa käytössä olevan järjestelmän on tarjottava tarpeeksi monipuoliset työkalut joustavaan ja nopeaan työskentelyyn, unohtamatta raportointia. Ratkaisun tulee olla lisäksi nopea käyttöönottaa sekä omaksua, täsmentää Visma Payroll tuotepäällikkö Sari Kantokoski.

Etsitkö säästöä? Keskity oikeisiin asioihin

Alati kehittyvä Visma Payroll tarjoaa työajan säästöön tähtäävät tehokkaat käyttömahdollisuudet. Selaimessa pilvipalveluna toimiva järjestelmä poistaa palkanhallintojärjestelmille usein tyypilliset päivityshuolet ja on samalla tietoturvallinen, reaaliajassa toimiva täsmäratkaisu.
Pilvipalveluna toteutettava palkkahallinnointi mahdollistaa huolettomuuden lisäksi myös käytettävyyden ajasta ja paikasta riippumatta – järjestelmä on aina palkanlaskijan käytettävissä. Ominaisuuksiltaan se minimoi myös manuaalisen työn määrää virtaviivaistamalla palkanlaskennan perusrutiineja. Automatisointi tuo helpotusta työhön paitsi palkanlaskijalle, myös esimiehille ja kirjanpitäjille. Visma Payroll mahdollistaa keskittymisen oikeisiin asioihin, jolloin säästö ei jää vain myyntiargumentiksi.

Lisätietoa http://www.visma.fi/visma-payroll sekä http://www.integrata.fi