Kuopiolaisen Tilitoimisto Mayström Oy:n liiketoiminta osaksi Visma konsernia

02.05.2013

Kuopiolaisen Tilitoimisto Mayström Oy:n liiketoiminta on siirtynyt 2.5.2013 yrityskaupan kautta osaksi Visma konsernia. Visma Services Oy:llä on Kuopiossa toimisto, joka nyt toteutettavalla yrityskaupalla vahvistaa asemaansa merkittävänä taloushallinnon alan toimijana Pohjois-Savossa ja erityisesti Kuopion talousalueella. Tilitoimisto Mayström jatkaa asiakkaidensa palvelemista entistä vahvempana asiakkaiden hyötyessä Visman monipuolisista asiantuntijaresursseista ja laajasta palvelutarjonnasta.

Visma Services Oy on auktorisoitu taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluyritys, joka on erikoistunut laadukkaisiin ulkoistamispalveluihin. Yhtiön palvelut kattavat talous- ja palkkahallinnon kaikki osa-alueet. Visma Services Oy on osa kansainvälistä Visma -konsernia, joka on Pohjoismaiden johtava yritysohjelmistojen ja -palveluiden tarjoaja. Suomessa Visma Services Oy:n palveluksessa toimii yli 500 taloushallinnon, henkilöstöhallinnon ja talousjohdon asiantuntijaa yli 20 paikkakunnalla.

Visma Services Oy
Arto Nykänen, toimistopäällikkö