Passeli ja Netvisor ovat jatkossa Visman päätuotteet pienille yrityksille

24.02.2012

Visma-konserni osti viime lokakuussa Passeli Ohjelmien ja Netvisorin emoyhtiön Solanum Groupin koko osakekannan Suomessa. Kaupan myötä Visma sai mikrosegmentin tuotevalikoimaansa täydennystä. Konsernilla onkin ollut nyt tarve fokusoida tuotebrändiään, minkä seurauksena Visma Avendo -tuotteiden aktiivinen myynti on päättynyt.

Visma Avendon käyttö jatkuu

Toiminnassamme tapahtuneet muutokset eivät vaikuta asiakkaillamme käytössä olevan ohjelman toimintaan. Visma Avendo -tuotteiden ylläpito jatkuu toistaiseksi ja asiakastukemme on asiakkaidemme käytössä kuten tähänkin saakka. Uusiin ohjelmaversioihin tullaan tekemään mahdolliset lakisääteiset muutokset sekä pakollisia korjauksia, mutta tuotekehitystä ohjelmistoon ei enää tehdä.

Haluatko siirtyä kehittyvään Visman tuotteeseen?

Mikäli olet nykyinen Visma Avendo asiakas ja haluat siirtyä käyttämään Passelia, Passeli Ohjelmat tarjoavat Sinulle tuntuvan hyvityksen. Lisätietoa saat Passelin myynnistä puh. 0207 404 800.

Mikäli olet kiinnostunut Visma Nova -ohjelmasta, soita numeroon 0207 560 511 tai lähetä sähköpostia myynti@visma.comVoit myös lukea lisätietoja ratkaisusta täältä.