M-FILES JA VISMA SOLMIVAT OEM-TASON TEKNOLOGIAKUMPPANUUDEN

15.1.2013

Suomalainen ohjelmistoyhtiö M-Files Oy on solminut ohjelmistotalo Visma Software Oy:n kanssa yhteistyösopimuksen, jonka tuloksena M-Files Oy:n dokumenttienhallintateknologia integroidaan osaksi Visman Software Oy:n taloushallinnon ja toiminnanohjauksen järjestelmiä.

Suomalainen kasvuyhtiö M-Files Oy on solminut teknologiakumppanuuden Visman Software Oy:n kanssa.

Pohjoismaiseen Visma-konserniin kuuluu Suomessa viisi yritystä, jotka työllistävät noin 750 henkilöä. Visma Software Oy:n toiminnanohjauksen (ERP), taloudenohjauksen ja asiakkuuksienhallinnan (CRM) ohjelmistoratkaisuita käyttää noin 18 000 suomalaista yritystä. Yhteistyösopimuksen kautta Visma Soft-ware Oy:n tuotteisiin yhdistetään huippunykyaikainen ja käyttäjälähtöinen dokumenttienhallintatyökalu.

Visma Software Oy:n tuotehallintajohtaja Lasse Nordlund toteaa: "Kun asiakkaamme käyttävät ohjelmistoratkaisujamme, syntyy heillä laaja kirjo erilaista tallennettavaa dokumentaatiota, kuten kirjanpidon tositteita. Näiden hallintaan M-Files on looginen valinta, ja mikä hienoa, M-Files on suomalaisen osaamisen tulos."

M-Files Oy:n strategisista kumppanuuksista vastaava Vice President Janne Romppanen kertoo: "Syntynyt yhteistyösopimus on merkittävä askel kohti visiotamme olla kansainvälisesti tunnistettu ja haluttu tiedon- ja dokumenttienhallintateknologian tuottaja."

Lisätietoja:

M-Files Oy: Vice President, Strategiset kumppanuudet, Janne Romppanen, puh. 045 670 2250
Visma: Tuotehallintajohtaja Lasse Nordlund, puh. 040 832 9519

M-Filesin ohjelmistoratkaisut mullistavat tiedon hallinnan, jakamisen ja suojaamisen. Ratkaisut perustuvat tehokkaaseen metatietojen hyödyntämiseen, jossa tietoa ei luokitella perinteisen kansiohierarkian, vaan sisällön perusteella. Tuhannet yritykset yli 100 maassa ja yli 500 yritystä Suomessa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Filesia voi käyttää paikallisena ohjelmistona, pilvi- tai hybridiratkaisuna. Asiakkaitamme ovat muun muassa Flybe Airlines, Gasum, Kemira, Patria ja Securitas. Yrityksen tytäryhtiö M-Files Inc. sijaitsee USA:ssa. Lisätietoja tuotteesta ja yrityksestä: www.m-files.fi.

Visma on Pohjoismaiden johtava ohjelmistoratkaisujen ja ulkoistamispalveluiden tarjoaja. Visma Software Oy:n tuotevalikoima kattaa laadukkaat, pk-yritysten tarpeisiin soveltuvat ohjelmistot pilvipalveluna, paikalleen asennettuna sekä ohjelmistovuokrausratkaisuina. Monipuoliset konsultointi-, koulutus- sekä tukipalvelut takaavat onnistuneen ohjelmistoratkaisun käyttöönoton sekä tehokkaan käyttämisen. Visma Softwaren Oy:n palveluksessa on noin 140 ammattilaista viidessä eri toimipisteessä ympäri Suomen. Lisätietoja yrityksestä sekä tuotteista: www.visma.fi