Visma Solutions Oy on yksi Suomen parhaista työpaikoista

18.02.2014

Visma Solutions sijoittui yleisessä sarjassa 7. sijalle. Great Place to Work -instituutti julkaisi tutkimuksen ja listauksen Suomen parhaista työpaikoista 14.2.2014

Great Place to Work -instituutti nostaa yritysten keskeiseksi menestystekijäksi luottamuksen johdon ja henkilöstön välillä. Tutkimuksen mukaan Suomen parhaat työpaikat erottuvat tavallisesta suomalaisesta työelämästä erityisesti kyvyssään rakentaa luottamusta. Great Place to Work-instituutin tiedotteessa verrataan työntekijöiden ja johdon välistä luottamusta ja niiden eroja suomalaisen työelämän ja Suomen parhaiden työpaikkojen välillä. Visma Solutions menestyi hyvin myös verrattuna Suomen parhaisiin työpaikkoihin (GPW).

Great Place to Work 2014 -tutkimuksen mukaan väitteen ”Johto osoittaa arvostavansa hyvin tehtyä työtä ja erityistä ponnistelua" oli kokenut positiivisesti suomalaisissa yrityksissä keskimäärin 45%, GPW-yrityksissä 74% ja Visma Solutionsilla 83%. Väitteessä ”Johto pitää lupauksensa” luvut olivat Suomessa keskimäärin 49%, GPW-yrityksillä 80% ja Visma Solutionsilla 95%.

”Olen iloinen, että menestyimme tutkimuksessa näin hyvin. Se kertoo, että olemme onnistuneet luomaan avoimen työskentelyilmapiirin. Henkilöstömme tietääkin yrityksen tilasta yhtä paljon kuin esimiehet”, kertoo Visma Solutionsin toimitusjohtaja Ari-Pekka Salovaara.

Hyvä työilmapiiri sai kiitosta

Tutkimuksen avoimissa vastauksissa korostuivat yhteisöllisyys, kannustavuus ja työn palkitsevuus. ”Olemme viime vuonna käyneet läpi yrityskaupoista johtuneita organisaatiomuutoksia. Rento ilmapiiri on kuitenkin säilynyt ja olemme hitsautuneet hienosti yhteen. Meille yrityskulttuurin ydin on keskinäinen luottamus, joka näkyy niin sitoutumisessa kuin tuloksellisuudessa”, Salovaara jatkaa.

Visma Solutionsiin kuuluva Visma Severa on menestynyt Suomen parhaiden työpaikkojen tutkimuksissa myös vuosina 2012 ja 2013.

Suomen Parhaat Työpaikat julkistettiin nyt 12. kertaa, lista julkaistiin perjantaina 14.2. Tutkimukseen osallistui 138 suomalaista organisaatiota.

Great Place to Work -instituutin tiedote: http://bit.ly/1iUzi4H
Lisätietoa: www.greatplacetowork.fi

Lisätietoja:
Ari-Pekka Salovaara, toimitusjohtaja, +358 44 056 3966, ari-pekka.salovaara@visma.com

Lisää tietoa, Visma Solutions Oy
Visma Solutions on Suomen johtava pk-yrityksille pilvipalveluita tuottava ohjelmistotalo. Visma Solutionsin tuoteperheeseen kuuluvat työnohjausratkaisu Visma Severa, taloushallinnon ja toiminnanohjauksen ratkaisu Visma Netvisor sekä verkkolaskuoperaattorialusta Maventa. www.vismasolutions.com