Visma Severa on yksi Suomen parhaista työpaikoista

03.02.2012

Ohjelmistoyritys Visma Severa osallistui Suomen parhaat työpaikat tutkimukseen ja on sijoittunut korkealle sijalle 9. pienten organisaatioiden sarjassa.

Visma Severa tarjoaa toiminnanohjausratkaisuja asiantuntija- ja projektiyritysten tarpeisiin. Yli 30 henkeä työllistävä yhtiö toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Yhtiö on valittu kolmena vuotena peräkkäin Euroopan nopeimmin kasvaneiden teknologiayritysten listalle.

”Kasvun taustalla on huippuosaava henkilöstömme. Vismalle on tärkeää pitää huolta henkilöstön viihtyvyydestä.” sanoo yhtiön toimitusjohtaja Ari-Pekka Salovaara.

"Tutkimuksemme perusteella voin sanoa Visma Severan olevan erinomainen työpaikka.” toteaa Great Place to Work® Instituten toimitusjohtaja Panu Luukka. ”Visma Severassa yrityksen johto on aidon kiinnostunut työntekijöidensä näkemyksistä ja mielipiteistä. Siellä työntekijät ovat suunnattoman ylpeitä sekä yrityksen tuotteista että organisaatiostaan. Myös yhteishenki työntekijöiden kesken on huippuluokkaa. Visma Severa on tänä vuonna vienyt paremman työelämän standardin aivan uudelle tasolle Lappenrannan talousalueella. Visma Severa on työpaikkana sellainen, jonne kannattaa tulla töihin kauempaakin." Luukka sanoo.

Visma Severa Oy  Ari-Pekka Salovaara, toimitusjohtaja
ari-pekka.salovaara@visma.com