Laadukasta palvelua eri tilanteisiin

Laadukas asiakaspalvelu ja koulutus ovat toimintamme ydin ja panostamme siihen isolla sydämellä, oli kyseessä sitten uuden järjestelmän käyttöönotto tai arjen ongelmatilanne.

Käyttöönotosta koulutukseen, apuna arjen ongelmatilanteissa

Tarjoamme asiakkaillemme laajan kirjon palveluita eri tilanteisiin ja tarpeisiin. Kaikissa palveluissamme pyrimme että palvelu on aina asiakaslähtöistä ja tavoitteenamme on tyytyväinen asiakas.

Ammattitaitoiset konsulttimme auttavat ohjelmiston tai uusien sovellusten käyttöönotossa ja auttavat kun haluatte saada ohjelmiston tukemaan yrityksenne prosesseja tehokkaammin. Korkeatasoinen asiakaspalvelumme auttaa monessa eri kanavassa. Saat meiltä henkilökohtaista palvelua puhelimitse tai voit käyttää tarjolla olevia itsepalvelukanavia. Visman koulutustoiminta tarjoaa monipuolisesti apua ja tukea  ohjelman käyttöön liittyen. Tarjontaamme kuuluu verkko- ja luokkakoulutuksia, seminaareja, sekä räätälöityjä koulutuksia.

Varmista ohjelmiston täysipainoinen käyttö

Koulutuksien avulla saat lisää tehokkuutta ohjelman käyttöön ja samalla nopeutat yrityksenne työskentelyprosesseja merkittävästi. 

Uuden Visma Talent -oppimisympäristön avulla pysyt ajan tasalla Visma Fivaldin uusista ominaisuuksista, ajankohtaisista asioista, saat tuoreimmat ideat ja voit kehittää kykyjäsi juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Visma Fivaldi -koulutuspaketti sisältää kaikki tarjonnassa olevat koulutusvideot, verkkokoulutukset ja niiden tallenteet sekä kirjallista materiaalia.

Koulutuspaketin saat vuodeksi käyttöön 14,90€ kuukaudessa per käyttäjä!

Sähköisten materiaalien lisäksi tarjoamme luokkakoulutuksia ja asiakkaille räätälöityjä koulutuksia.

Asiakaspalvelu tukenasi arjen ongelmatilanteissa

Asiakaspalvelun nopeus ja vastauksen laatu ovat sekä asiakkaillemme, että meille hyvän asiakaspalvelun lähtökohtia. Näitä tekijöitä myös mittaamme, sillä asiakkaiden tyytyväisyys palveluumme on meille kunnia-asia. Seuraamme tarkasti myös asiakaspalvelun vasteaikaa ja olemme päässeet tilanteeseen, jossa 70 % palvelupyynnöistä ratkeaa saman työpäivän aikana. Luku on erittäin korkea, kun puhutaan vaativasta tietojärjestelmätuesta.

Asiakaspalvelu tarjoaa tukea ylläpidollisille asiakkaille maksuttoman tuen:

  • Neuvonta palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä, palautteissa ja kehitysehdotuksissa
  • Palvelun käytön kannalta olennaisten ongelmien korjaaminen
  • Palveluun liittyvä tiedottaminen

 

Modernit pavelukanavat

  • Puhelintuki henkilökohtaiseen palveluun
  • Visma Community -asiakasportaali
  • Asiakastukifoorumi palvee netissä 24/7
  • HelpDesk-järjestelmällä seuraat tukipyyntöjä

Haluatko kuulla lisää Visma Fivaldista?

Visma Fivaldi -asiantuntijamme saat kiinni puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä viereisen lomakkeen. Mikäli asiasi koskee ohjelmiston tukea tai unohtunutta salasanaa, olethan yhteydessä asiakaspalveluun tai omaan tilitoimistoosi.

fivaldimyynti@visma.com

p. 010 756 2992

Jätä yhteydenottopyyntö myynnille