CRM Asiakkuudenhallinta ja myynti pilvipalveluna

CRM:n avulla johdat ja ennustat myyntiä, voit keskittyä tulosta tuottaviin toimintoihin ja parannat asiakaskokemusta.

Kätevästi
pilvessä

Pilvipalveluna toimivat CRM- ratkaisumme ovat käytössäsi missä ja milloin tahansa. Sinulla on aina yrityksesi reaaliaikainen tieto käytössäsi.

 

Saumaton tiedonkulku

Valitsemalla CRM-palvelusi Vismalta varmistat, että yrityksesi taloushallinto ja toiminnanohjaus voivat keskustella saumattomasti keskenään. Kun tieto löytyy yhdestä paikasta, voit keskittyä siihen, mikä todella tuottaa tulosta.

Parempi
asiakaskokemus

Asiakaskokemus kattaa kaiken myyntitilanteesta asiakassuhteen päättymiseen asti. CRM auttaa sinua tarjoamaan asiakkaillesi parhaan mahdollisen palvelukokemuksen. Lisäksi helpotat omaa työtäsi.

Selainkäyttöiset CRM-järjestelmät

Pilvipalveluna toimivat Visman CRM-järjestelmät tukevat liikkuvaa asiakastyötä sekä mahdollistavat etätyöskentelyn. 

#1 CRM
asiantuntijayrityksille

VISMA Severa auttaa asiantuntijayritysten asiakasvastaavia ja myyntiä keräämällä asiakkaisiin liittyvän tiedon yhteen paikkaan. Myyntiputken sekä asiakas- ja kannattavuusraporttien avulla keskityt kannattavimpiin palveluihin ja projekteihin. VISMA Severa on suunniteltu yrityksille, jotka myyvät asiantuntijoiden työaikaa.


Testaa ennen hankintapäätöstä.
VISMA Severa tarjoaa 30 päivän ilmaisen koekäytön.

Asiakkuudenhallinta
pk-yrityksille

VISMA Netvisor tuo asiakkuudenhallinnan kiinteäksi osaksi yrityksen taloushallintoa. Netvisorin avulla hoidat asiakaskohtaisten tehtävien ja projektien seurannan ja keräät dokumentit yhteen paikkaan. Jos liiketoimintaanne kytkeytyy tuotteita, Netvisorin CRM palvelee tarpeitanne.


Testaa ennen hankintapäätöstä.
Netvisoria kokeilet maksutta valmiissa demoympäristössä.

CRM - myynnin ja asiakastyytyväisyyden moottori

Yhteen koottu asiakastieto ja raportit projekteista sekä tuotteiden kannattavuudesta tuo tehokkuutta myynnin sekä asiakastyytyväisyyden seurantaan ja johtamiseen.

Johda ja ennusta myyntiä

CRM:n ensisijainen tehtävä on tukea myyntiä ja autettava myyntityötä tekeviä hallitsemaan omaa myyntiputkea.

Myynnin johdossa kokonaisuuden seuranta ja myynnin ennustamisen on oltava helppoa. Visuaaliset dashboardit ja muokattavat raportit tuottavat merkittävää lisäarvoa liiketoiminnalle.

Keskity tuloksen tekemiseen

Varmista, että CRM järjestelmä integroituu saumattomasti talouden ja toiminnanohjauksen järjestelmiinne.

Kun tieto liikkuu eri toimintojen, laskutuksen ja asiakastietojen välillä, on kannattavimpien projektien ja tuotteiden tunnistaminen helppoa.

Paranna asiakaskokemusta

Onnistunut asiakaskokemus syntyy koko asiakkuuden elinkaaresta myyntitilanteesta asiakassuhteen päättymiseen.

Huolehdi, että valitsemasi CRM auttaa sinua myymään oikein, palvelemaan asiakkaita paremmin sekä laskuttamaan läpinäkyvästi. Hyvä asiakaskokemus näkyy varmasti viivan alla.

"Meidän liiketoiminnoillemme on ominaista suuri määrä yhtäaikaisia, työmääriltään ja aikatauluiltaan toisistaan poikkeavia, eri asiakkaille tehtäviä töitä. Visma Severan avulla yksittäisten töiden ja kokonaisuuden tilanne saadaan hallittua helposti ja kustannustehokkaasti.”

Kari Myöhänen 
tietojärjestelmäpalveluiden vastaava

Kiinnostuitko? 

Ota rohkeasti yhteyttä, asiantuntijamme kertovat mielellään sinulle lisää!

Haluan lukea lisää VISMA Severasta >>
Haluan lukea lisää VISMA Netvisorista >>

Visma Severa - myynti

Ma-pe klo: 8-16
puh. 020 743 3175
sales.severa@visma.com

Visma Netvisor - myynti

Ma-pe klo: 9-16
puh. 010 778 3700
myynti@netvisor.fi